Sometimes, a clown on a rhino with a broom is all you need!

Mitt barn har en stor del av dagen vart på ett alldeles förfärligt humör. Han är nämligen förkyld, den lille stackaren... han har trots detta vägrat somna och är för tillfället på ett alldeles ypperligt och hurtigt humör. Som förväntat vid insomningsdags, efter timmar av "han är trööött, stackarn..."
Mycket bra vändning att barnet är vaket inser jag - då däckar han med säkerhet innan mello ikväll! woop woop :)
 
Just nu kör lilla herrn för fulla muggar på sin app (jajjamen han har bara en, jag är en sträng morsa serru) vars engelska pekboksformat har utvecklat Tysons ordförråd på oväntade sätt.
Killen som inte pratar mycket alls har lagt till användbara ord som "rhino", "clown" och "broom" i vokabulären! Så när vi (möjligtvis) drar till England i påsk kan han förmodligen konversera ledigt i alla sammanhang. Jag menar - vem behöver andra ord än dessa?
 
Ska tillägga att han denna vecka äntligen fullbordade det välanvända "Taaaj-taaaj" med ett "sååån", och det med bravur! Säkert 45 "Tyysooon" klämde han ur sig vid dagishämtningen tidigare i veckan, med rynkad panna och ett koncentrerat men stolt tonfall. Gud så jag älskar mitt lilla hjärta.
 
 
Ligger väldigt efter i skolarbetet. Nog skrivet om det, dags att göra något åt saken!
 
 
HAPPY WEEKEND, PEOPLE :D
 
 


Kommentarer
Kusin C

Älskade lilla unge! Åh va jag saknar er nu..... Puss <3

2013-03-02 @ 15:45:29
Grand ma

Han kan faktiskt säga en massa saker nu är du orättvis vad säga om moo moo och fa fa kaka och sjusin älskar er båda

2013-03-02 @ 18:18:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0