programmeringstenta

Har verkligen tyckt det varit jättejobbigt att tentan i objektorienterad programmering kändes så omöjlig - och omtentan det innebär...
När någon frågat hur det gick har jag suckat och sagt "vet inte huuur jag ska kunna lära mig det där samtidigt som jag går en annan kurs... hur kan dom begära att man ska kunna programmera på papper bara sådär?!"
Trots att jag aldrig trodde jag skulle klara tentan satt jag kvar alla fem timmar och svettades och ansträngde mig för allt jag var värd - då vet jag att jag i alla fall inte kan bli besviken på mig själv ifall jag missar med en eller två poäng. Jag gjorde verkligen mitt allra, allra bästa!

Och tur var väl det, för fick ett mail idag som berättar att jag fick ett C!! Världens gladaste är jag!
Nu kan jag överge föreställningen av att jag är allmänt efterbliven i ämnet (mer än hälften på kursen fick underkänt, så måste ha lärt mig en hel del ändå) och vara lite stolt över mig själv! woop woop

Fick jag lite positiv energi så att jag orkar felsöka trafikverkets hemsida igen, till uppgiften som ska in imorgon. (Typ så kul som det låter... möjligen mindre kul än det låter.)

Först ska jag bara gå och krama lite på min lilleman som avnjuter ett spännande avsnitt av Bamse, stoltserande med en ny blåtira han skaffat sig på dagis.

PEACE OUT xx


Kommentarer
Kusin C

Du är ju bara BÄST!! <3

2013-02-07 @ 00:38:37
Gammormor

Håller tummarna för dej! Kram fr mormor & morfar.

2013-02-07 @ 13:56:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0