Nyamko Sabuni

Jag stör mig fortfarande riktigt, riktigt mycket på något jag läste i Metro för en tid sedan. I samband med att jämställdhetsministern avgick citerade de någon jag tyvärr inte minns namnet på.


"Hon gjorde ingenting för jämställdheten. Hon betedde sig som en man! Hon var arrogant och satte sig över folk.
(INTE citat, taget ur minnet - ngt liknande var det)


Jag blir verkligen upprörd av det här... skulle förmodligen kunna skriva en mindre uppsats om varför det stör mig så mycket.
Har alldeles för mycket uppsats som ska vara klar på måndag dock, så det struntar vi i!
Förhoppningsvis kan jag släppa det, nu när det är nedskrivet.

Förutom det - allt är finfint, Tyson sussar sött och jag ska just joina!
Och imorgon är det freeeedaaagsmyyys!

Puss, godnatt.




Kommentarer
Mormor Grand ma

Du är så fantastisk dottra mi Jag älskar dig

2013-02-09 @ 21:39:03
Mormor Grand ma

Du är så fantastisk dottra mi Jag älskar dig

2013-02-09 @ 21:39:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0