Sunny sunday

Igår var det melodifestival och champagne hos min fina vän som fyllde 25 i veckan. Fantastiskt trevligt! Dock har jag tydligen lite svårt att hantera "vi har ställt en rent löjligt stor mängd dricka på bordet det är baara att ta!" för den senare delen av kvällen är lite luddig.. Planen var att dra in till stan och partaja vidare. Vi hamnar istället på nöjespalatset här i metropolen Märsta -Bryggeriet. Tur det, bara hundra meter att krypa hem, woop woop!


Jag rusade hem till mamman min på förmiddagen. Jag längtar alltid ihjäl mig efter min lilla när han sovit borta! Där var det korvgrillning i solen på g, en utomordentligt bra idé med massor av mysfaktor.

I afton har vi haft finbesök av min vackra kusin. I vanlig ordning åt vi tacos och skrattade så tårarna rann. (nej tycker fortfarande inte man kan kalla granatäppelkärnor för "spröda" ;)

BRA söndag.

PUSS



Kommentarer
Kusin C

Haha :D Jo spröda är just vad dom är! I sinom tid kommer du att hålla med mig, det veeeet jag! Puss

2013-02-07 @ 00:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0