Vart ska greken sova?

Obetydliga förseningar i tågtrafiken imorse men lyckades försena mig själv genom att åka till skolan fast min asgrymma projektgrupp skulle ses i Solna. Fail.

Påväg ut ur skolan smsar jag koncentrerat medan jag knallar genom korridoren. Plötsligt svartnar det en sekund för ögonen och det känns som att huvudet går i två delar ungefär. Jag lyckades alltså göra en mindre missbedömning av korridorens riktning och slår således huvudet i stentrappan. Fail 2.

Är själv, kan alltså inte ens börja asgarva okontrollerat när den värsta smärtan lagt sig. Får istället skämmas i tysthet och hoppas att huvudvärken är ett kortvarigt symptom. Sparar skrattet till ankomst i Solna. Fail 3.

Annars så är detta en fantastisk dag.

Kan bara tillägga att nej Eleni, det är ännu okänt vart greken ska sova.

PEACE OUT



Kommentarer
Eleni

Fixa plats åt han dååå! :p

2012-11-14 @ 21:01:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0