Våld i hemmet

Här om dagen skulle jag erbjuda mitt lilla hjärta en tröstande kram mitt i allt upprört gastande (anledning okänd)... Detta är tacken! Utnyttjar det faktum att gossebarnet ännu inte kan läsa och skriver DUMMA UNGE.

Noterar även att det är dags att klippa monstrets naglar.

Annars är jag glad för att det snart är dags för fredagsmys samt försöker tagga inför pluggandet den kommande tiden - misslyckades på tentan i onsdags och måste alltså lägga i en högre växel. Lets do it! :)

/Scarface



Kommentarer
Gammormor

En så'n liten rackare...Förra lördagen hos mamma din, förärades jag, en kindpuss av Tusse, neej, två förresten! Gulligt! Lycka till i nästa prov/tenta! Kram till er båda.

2013-02-23 @ 11:25:43
Catrin

Åh :( Stackars mamma Erika!

2013-02-25 @ 14:40:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0