En kaffe i solen

Hänger på Märsta station. Kraftiga förseningar men noll info vad det egentligen betyder. Förbereder mig på si sådär en vecka på denna mysiga stationsbänk, på det viset kan jag bara bli positivt överraskad. Inleder väntan med en kaffe i solen och är tacksam för att Sverige inte bjuder på snöstorm dagen till ära.

Inne på tredje delkursen i skolan nu,har massor att göra på projektet... Otroligt opraktiskt att sitta här alltså.


Jag och Tyson hälsar till min fina kusin att vi saknar henne, med en regnig men finfin bild.



Kommentarer
Gammormor

Så fint du skriver, Erika, och så fin bild!!! Kram fr mormor.

2012-11-07 @ 10:58:53
Catrin

Saknar er med ju! På söndag ses vi <3

2012-11-09 @ 20:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0